وسایل مورد نیاز سفرهای جاده ای

اینجا اطلاعاتی دربارهی ماشین و تجهیزات ان صحبت می کنیم.

وسایل مورد نیاز سفرهای جاده ای

هنگام سفر در ماشین، وسایلی ضروری را باید به همراه داشته باشیم که لیستی از انها را برای شما می گذارم.
ملزومات سفر جاده ای: لیست نهایی بسته بندی سفرهای جاده ای



سفرهای جاده ای می تواند سرگرم کننده باشد و چرا وقتی همراه عزیزانتان هستید، سرگرم کننده خواهد بود. اکنون که در حال برنامه ریزی برای یک سفر جاده ای هستید ، حتماً به این فکر کرده اید که چه چیزهایی را باید همراه خود داشته باشید و سفر خود را مثل همیشه هیجان انگیز و راحت نگه دارید. موارد ضروری سفر جاده ای در راهنمای بسته بندی که در زیر آمده است برای شما ارائه شده است.

ملزومات سفر جاده ای: چه چیزهایی را نباید بدون آن رها کرد.

1 -مدارک ماشین
ثبت نام و مجوز ؛ ملزومات سفر جاده ای
افسر پلیس به گواهینامه رانندگی جوان نگاه می کند
حتی قبل از سوار شدن در ماشین ، به دنبال گواهینامه و مدارک ثبت نام خودرو خود باشید. بدون این اوراق ، شما حتی نمی توانید به مقصد خود برسید یا حتی شهر خود را ترک کنید. مطمئن شوید که نگه دارید:

چندین نسخه از اسناد اصلی خود را به طوری که اگر لحظه ای فرا رسید که مجبور به ارائه یک نسخه هستید ، یک نسخه اضافی با خود داشته باشید.
گواهینامه رانندگی شما هم اصل و هم کپی آن
گواهی آلودگی ماشین شما
گواهینامه خودرو و کپی ثبت نام
کپی بیمه خودرو
هرگونه مدرک هویت دیگر برای خودتان


2 -تایر زاپاس
لاستیک زاپاس برای سفرهای جاده ای ضروری است
در صورت سوراخ شدن لاستیک زاپاس
فقط برای یک روز بد آماده باشید ، یک روز نداشته باشید ، فقط برای یک روز آماده باشید. یک تایر زاپاس می تواند به شما در صرفه جویی در وقت شما کمک کند و می توانید بدون تأخیر بیشتر به مقصد برسید.


در سفر به موارد زیر توجه کنید:
جک ماشین
تایر یدک
شراره ها و مثلث های بازتابنده
گوه چرخ
کیت تعمیر لاستیک تخت
چند آموزش خوب در یوتیوب مشاهده کنید که به شما کمک می کند نحوه تعویض لاستیک ها را بیاموزید. یکی از این ویدئوها در زیر آورده شده است.


3-کیت اضطراری
وسایل ضروری برای سفر جاده ای
جعبه کمک های اولیه
کیت اضطراری یکی دیگر از آماده سازی های روز بد یا بیشتر شبیه احتیاط است که هنگام حرکت در جاده ضروری است. اطمینان حاصل کنید که کیت اضطراری شما با تمام موارد لازم پر شده است که سفر شما را آسان و راحت می کند. مواردی مانند مثلث هشدار دهنده ، سوت ، فشار سنج لاستیک ، شکستن پنجره ، کمک های اولیه و غیره.


4 -بطری آب بزرگ
یک بطری بزرگ آب برای وسایل ضروری برای سفرهای جاده ای
بطری بزرگ آب
در یک سفر جاده ای ، ممکن است در هر ایستگاهی آب دریافت نکنید ، بنابراین یک یا دو بطری آب را با خود داشته باشید و هر زمان که به آب آشامیدنی دسترسی پیدا کردید ، آنها را دوباره پر کنید. حفظ آب بدن در طول سفر بسیار مهم است.

اما همچنین در بوت یک بطری یا دو آب اضافی (نیازی به نوشیدن آب نیست) نگه دارید.

این نیز در موارد اضطراری مانند گرمای بیش از حد یا زمانی که نیاز به پر کردن مجدد آب شیشه جلو ، تمیز کردن چیزی و غیره دارید به شما کمک می کند.


5- کیت کمکهای اولیه

مقالات کمکهای اولیه
مجموعه مقالات کمکهای اولیه.
هر کمکی که ممکن است با خود داشته باشید. شما هرگز نمی دانید در آن زمان به چه چیزی نیاز خواهید داشت. از داروهای ضروری گرفته تا بانداژ گرفته تا کرم ها و محلول های ضد عفونی کننده ، همه چیز را با خود آماده نگه دارید. هنگامی که به موارد ضروری سفرهای جاده ای می رسیم ، این یک اولویت است. و فقط مهم نیست که آن را نگه دارید ، کمی در مورد کمک های اولیه بخوانید تا بدانید از چه چیزی ، کجا و چگونه استفاده کنید. چند مورد که می خواهید حمل کنید عبارتند از:

داروی اسهال
داروی استفراغ
بانداژ ، سمعک و گاز
پنبه
یک جفت قیچی
نوار دکتر
ضد عفونی کننده ها
دماسنج
درمان آفتاب سوختگی
پاراستامول/آسپرین
گلوکز
هر داروی دیگری که برای هرگونه بیماری پزشکی قبلی نیاز دارید


6- چراغ قوه
چراغ قوه ای که پرتویی از نور را در تاریکی می تاباند
چراغ قوه برای سفر در مواقع ضروری
رفتن به یک سفر جاده ای این است که زمان هایی وجود خواهد داشت که شما هیچ گونه منابع لازم را در اختیار نخواهید داشت. چراغ قوه یکی از مواردی است که در وسط جاده پیدا نمی کنید. اگر باتری ماشین در وسط جاده خراب شود ، برای کمک باید از چراغ قوه استفاده کنید. مقدار بیشتری از آنها را با خود داشته باشید و باتری های اضافی آنها نیز برای سفرهای جاده ای ضروری است و باید در لیست بسته بندی سفرهای جاده ای شما قرار گیرد. سعی کنید مشعل های خورشیدی یا خودکار تهیه کنید ، زیرا می توانند بیشتر دوام بیاورند (در مورد مورد اول) یا می توانند از خود تغذیه کنند (مانند مورد دوم).


7 -شارژر تلفن همراه/ USB
تلفن پلاگین شارژر

این یک نهاد غیرقابل مذاکره است که بدون آن هیچ سفری در هیچ مکانی امکان پذیر نیست. این سفر را با خود به همراه داشته باشید چه مسافرت بروید و چه نروید. چند آهنگ خوب در USB خود نگه دارید و به آنها گوش دهید و همراه آنها بخوانید.

همچنین ، یک بانک قدرت را فقط در صورتی که شارژر یا USB خود را از دست دادید ، نگه دارید.


8 -کاغذ بافت/ دستمال مرطوب
بافت برای سفر ضروری است
بافتها و بافتها
برای هرگونه ریختن ، دستمال مرطوب یا دستمال مرطوب راه حلی آسان برای شما خواهد بود ، آب 24*7 در دسترس نخواهد بود. یک گزینه جایگزین را آماده نگه دارید.

شما همچنین می توانید پارچه های قدیمی را به عنوان دستمال مرطوب برای ماشین خود نگه دارید.

9 -پتو
شما هرگز نمی دانید که در کجا باید ماشین خود را در وسط جاده متوقف کرده و شب را در آنجا به دلیل دید در ماشین بگذرانید. این یکی از دلایل است ، دلایل زیادی وجود خواهد داشت. همیشه یک پتو در چمدان خود داشته باشید یا دستی داشته باشید تا در صورت بروز چنین اتفاقی ، با یک راه حل آماده باشید.


10- بالش مسافرتی
بالش مسافرتی
خواب راحت با بالش مسافرتی
همانند پتو ، تا جایی که می توانید در سفر خود را راحت کنید. یک بالش و یک پتو به شما کمک می کند تا درست بخوابید و برای روز بعد آماده باشید. وقتی روی چرخ هستید ، زندگی شما را آسان کند ، سفر می تواند ستون فقرات شما را خسته کند. این مورد را به لیست ملزومات سفر خود اضافه کنید.

11 ضدعفونی کننده دست
ضدعفونی کننده دست برای سفر جاده ای
ضد عفونی کننده دست
دستان خود را تمیز نگه دارید ، مجبورید با آن دستها و شاید بدون شستن غذا بخورید. یک ضدعفونی کننده را همراه خود داشته باشید. حاوی الکل است که به از بین بردن باکتری های دست شما کمک می کند. هر بار در سفر نمی توانید دستان خود را بشویید.



12 -عینک آفتابی
عینک آفتابی محافظ UV
عینک آفتابی محافظ UV
آفتاب می تواند در روز سفر سخت باشد. از عینک آفتابی استفاده کنید یا همراه داشته باشید. چشمان شما را از اشعه ماوراء بنفش نجات می دهد و رانندگی برای شما آسان می شود. برخورد نور خورشید به چشم شما برای شبکیه چشم و سفر شما خوب نیست. اینها قطعاً باید به لیست بسته بندی سفرهای جاده ای اضافه شوند.

13 -صفحه ضد آفتاب
بهترین کرم های ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب برای سفر جاده ای
از کرم ضد آفتاب با SPF بالاتر استفاده کنید تا از آفتاب سوختگی یا هرگونه التهابی بر روی پوست خود جلوگیری کنید. L'Oreal UV perfect برای انواع پوست مناسب است. اجازه ندهید خورشید تصاویر و روحیه شما را خراب کند.

14 -لوازم بهداشتی
مسواک ، خمیر دندان ، شستشوی صورت ، دستمال مرطوب چند مورد ضروری است که باید به عنوان لوازم آرایشی و بهداشتی آنها را نگه دارید. آنها را در اختیار شما قرار دهید. وقتی مجبورید در جایی در جاده تصادف کنید ، برای شما مفید خواهد بود. یک حوله برای تمیز کردن خود عالی خواهد بود. اگر هتل یا استراحتگاه های شما لوازم آرایشی و بهداشتی را در اختیار شما قرار ندهند ، به شما کمک می کند.

درصورتی که به آب دهان برای مسواک زدن دندان های خود دسترسی ندارید ، دهان خود را خوب نگه دارید

15 -کولر لاستیکی
نمای بالای کولر پر از غذاهای مختلف ، کروز
بسته بندی کولر برای استراحت آخر هفته.
در طول سفر خود را با نوشیدنی های خنک تازه کنید. برای این کار به کولر Rubbermaid احتیاج دارید. ترجیحا یک کولر لاستیکی بخرید. نوشیدنی ها در این خنک کننده به مدت طولانی خنک و تازه می مانند. این را در لیست ملزومات سفر جاده ای خود علامت گذاری کنید.

16 -کیسه زباله
کیسه زباله برای ریختن زباله در کیسه ، نه در جاده
کیسه زباله برای ریختن زباله در کیسه ، نه در جاده
بیایید جهان را به مکان بهتری تبدیل کنیم و زباله ها را روی جاده ها نریزیم. یک کیسه زباله همراه خود در خودرو داشته باشید ، زباله ها را داخل آن بریزید و هنگامی که سطل زباله پیدا کردید کیسه را پرتاب کنید. پرتاب سطل زباله در جاده ها شما را به فرد بهتری تبدیل نمی کند. اگر کسی دچار دلتنگی نشود زمان یا مکانی برای کشیدن ندارد ، این کیسه ها نیز مفید خواهند بود (اگرچه همیشه بهتر است از پلاستیک استفاده نکنید و در عوض آن را در خاکی که می تواند جذب زمین شود ، بریزید).

همچنین ، زباله را جدا کنید.

اگر زباله ها ارگانیک هستند ، مانند پوست موز یا سایر ضایعات میوه یا سبزیجات ، می توانید آن را در جایی که خاک و پوشش گیاهی وجود دارد دفع کنید. آنها به عنوان منبع مواد مغذی برای درختان و گیاهان عمل خواهند کرد. اما ریختن هرگونه زباله دیگر بدون قید و شرط یک "نه" بزرگ است. بهتر باشید ، بهتر عمل کنید.

17- میان وعده
میان وعده برای سفر جاده ای
غذا باعث می شود هر سفر جاده ای اتفاق بیفتد
غذا تنها چیزی است که می تواند در سفر خسته کننده شما را خوشحال کند. میان وعده ها را در کولر نگه دارید تا تازه مصرف شوند. و اگر در سفر طولانی هستید ، مقدار زیادی از آن را با خود نگه دارید. و اگر اهل غذا خوردن هستید ، همه چیز را کنار بگذارید و فقط غذا را با خود ببرید. آماده خوردن غذا یا گذراندن مدتی در تهیه میان وعده ، انتخاب شماست! آن را همراه خود ببرید تا شکم شما شاد و بزرگ شود.

اگر کولر ندارید یا می خواهید ، میان وعده هایی مانند میله های انرژی زا و میوه همراه داشته باشید. یا حتی مواردی مانند چیپس و سایر میان وعده های بسته بندی شده به انتخاب شما.

18- GPS
تلفن همراه با نقشه ناوبری GPS
تلفن همراه با نقشه ناوبری GPRS
از آنجا که ما دیگر در عصری زندگی نمی کنیم که نقشه های کاغذی و ستاره قطبی برای رسیدن به مقصد مورد استفاده قرار می گیرد ، به سمت فناوری بروید. برای راهنمایی از GPRS استفاده کنید. این نه تنها مسیرها را به شما نشان می دهد بلکه راهی را نیز به شما نشان می دهد که در آن ترافیک کمتری برای مقابله وجود دارد.

با این حال ، اگر از GPRS در تلفن خود استفاده می کنید ، گاهی اوقات منوط به اتصال به شبکه خوب است. بنابراین به عنوان احتیاط مسیر مقصد خود را آفلاین بارگیری یا ذخیره کنید. همچنین می توانید در سیستم GPRS مانند Garmin یا TomTom برای ماشین خود سرمایه گذاری کنید.

19- وجه نقد
پول نقد برای سفرهای جاده ای
پول می تواند برای شما هر چیزی بخرد ، به معنای واقعی کلمه. پول نقد ، کارت های اعتباری ، کارت های بدهی ، کارت های مواد غذایی ، همه آن را با خود حمل کنید. و مقداری پول نقد اضافی را برای استفاده در صورت عدم کمک کارتها - به عنوان مثال در باجه های عوارضی ، آماده نگه دارید. مکانهایی وجود دارد که ممکن است کارت ها کار نکنند ، بنابراین شما می خواهید پول نقد را با خود نگه دارید.



20-دوربین 20 مسافرتی
عکاسی در سفر

فقط خاطره نگذارید ، آنها را نیز ثبت کنید تا سال ها بعد به آنها نگاه کنید و زمان گذراندن روی چرخ ها را یادآوری کنید و اینکه چگونه این سفر زندگی شما را از جهات مختلف تغییر داد.

این یک ماجراجویی تغییر دهنده زندگی خواهد بود ، از آن نهایت استفاده را ببرید و خاطرات بسازید.

بهترین زمان سفر به رم

بهترین فصل برای سفر به رم از نظر قیمت، در فصل زمستان (از ماه دسامبر تا اواخر فوریه) است. در واقع در این فصل شهر خلوت بوده و تقریبا خالی از گردشگر است و قیمت هتل‌ها و بلیط بسیار پایین است. بهترین فصل برای تور رم از نظر آب و هوا در فصل بهار (از ماه آپریل تا اواخر می) است که در این ماه‌ها رم بهترین آب و هوا را برای پیاده روی و گشت و گذار تاریخی دارد.

جاذبه های گردشگری رم اینجا ببینید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.