خودروهای برقی: آنها چیست و چگونه کار می کنند

اینجا اطلاعاتی دربارهی ماشین و تجهیزات ان صحبت می کنیم.

خودروهای برقی: آنها چیست و چگونه کار می کنند



خودروهای برقی فناوری انتخابی خریداران خودروهای سازگار با محیط زیست است زیرا هیچگونه آلاینده ای به عملکرد آنها مربوط نمی شود. آنها می توانند از انرژی پاک و تجدید پذیر استفاده کنند. و حتی در صورت شارژ انرژی از منابع غیرقابل تجدید ، بازده سوخت ذاتی موتورهای الکتریکی در مقایسه با موتورهای احتراق داخلی به این معنی است که در هر مایل (در مقایسه خودروهای مشابه) کربن کمتری آزاد می کنند.

حتی اگر از نظر فنی کارآمدتر باشند ، رانندگی خودروهای برقی ارزان تر بستگی به هزینه برق و بنزین (یا دیزل) محل زندگی شما دارد. معمولاً هزینه آنها برای هر چند کیلومتر کمتر است ، اما هزینه اولیه آنها بیشتر است.

باتری های لیتیوم-یونی که EV ها را تغذیه می کنند باید به 240 ولت و جریان کافی برای شارژ در مدت زمان معقول متصل شوند ، بنابراین خریداران باید هزینه های اضافی سخت افزار و نصب را حساب کنند. واضح است که اجاره دهندگان و کسانی که فاقد گاراژ هستند با ضرر مواجه هستند.

شارژ عمومی باید به عنوان یک فرصت گاه به گاه یا وسیله ای برای خروج از منطقه خود تلقی شود ، هم به این دلیل که اغلب گرانتر است (یا می تواند بدون هشدار پیش بیاید) و یا حتی اگر از شارژ سریع در ساعت استفاده می کنید ، نه دقیقه ، در صورت استفاده از مخزن گاز کامل و محدوده مربوط به آن به عنوان استاندارد شما. معقول ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای داشتن یک ماشین برقی این است که فقط برای اندازه باتری مورد نیاز خود هزینه کنید و هر شب ، هنگامی که تقاضای برق به طور معمول کمتر است، در خانه شارژ کنید و در صورت ارائه از مزایای خارج از پیک استفاده کنید.

خریداران برای تعیین میزان نیاز خود باید آب و هوا را در نظر بگیرند ، زیرا با خنک شدن باتری و سرنشینان برای گرمایش الکتریکی کابین ، محدوده می تواند کاهش یابد. بر اساس یک مطالعه AAA ، EV ها می توانند بیش از 40 درصد محدوده خود را در 20 درجه از دست بدهند.

تسلا و شورولت در سال 2019 دو خودرو پرفروش بود. به علاوه بر این ،  رانندگان  این خودروهای برقی مالیات گاز را در کشور خودشان نمی پردازند.
امیدواریم در کشور ایران هم این خودروها تولید و به فروش برسند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.